TIJDELIJKE OPLOSSING iOS 14.2

Deze procedure moet alleen worden gebruikt om een ATAG One Zone met internet te verbinden met een iPhone met iOS 14.2

Tijdelijke oplossing tot Apple de ‘bug’ zal verhelpen.

Op dit moment is nog niet duidelijk wanneer de ‘bug’ is verholpen door Apple

VOLG DE VOLGENDE 7 STAPPEN

STAP 1

Als dit scherm is verschenen:
 

  • Keer terug naar het hoofdscherm van de iPhone met de ‘home’ knop.

STAP 2

 

  • Ga naar instellingen
 
  • Ga naar Wi-Fi 

STAP 3

  • Selecteer het Wi-Fi netwerk Remote Gw Thermo-XXXXXX 
 
  • volg de iPhone procedure om de thermostaat aan het Wi-Fi netwerk te koppelen

STAP 4

De ATAG One Zone is nu online, maar is nog niet gekoppeld met het account & de app.

STAP 5

Keer terug naar de nog geopende ATAG Zone app en start de koppelprocedure opnieuw.

Let op: Soms zul je opnieuw moeten inloggen, terugkeren naar een vorig scherm of de app opnieuw moeten opstarten.

STAP 6

Klik in dit scherm op ‘VERDER’

STAP 7

Vul bovenaan het serienummer van de thermostaat in.
 

Deze is te vinden op de achterzijde van de thermostaat of in het menu CONNECTIVITEIT - INFORMATIE staat dit op de regel ‘SN’.

Lukt het niet de koppeling te maken, neem dan contact op  met ATAG Servicedesk 0544-391777