Wie belt de klant voor onderhoud aan het cv-toestel?
Welke rol spelen de installateur en ATAG in het geval van onderhoud aan en/of storing van een cv-toestel?
De rol van de installateur
Bij de aanschaf van een cv-toestel heeft je klant mogelijk gekozen voor het afsluiten van een onderhoudscontract bij jou als installateur. Voor het laten plegen van regulier onderhoud zal de klant daarom altijd jou als installateur het eerst raadplegen.
In het geval van een storing kun je als installateur in de meeste gevallen het probleem verhelpen, omdat je de installatie zelf hebt geïnstalleerd en exact op de hoogte bent van de ATAG verwarmingssystemen.
De rol van ATAG
Wij als fabrikant spelen alleen een rol wanneer je als installateur het probleem niet kunt oplossen. Neem in zo'n geval contact met ons op via 0544 - 391 891 (bereikbaar tussen 08.00-17.00 uur) en wij zorgen ervoor dat de storing bij de klant verholpen wordt. Rechtstreekse storingsmeldingen van consumenten nemen wij niet aan. Niet omdat we de ‘storing willen afschuiven’, maar alleen omdat jij als installateur de situatie ter plaatse eerst hebt beoordeeld en de installatie vaak al kent.