ATAG One Zone
Incidenteel zijn er storingen met het aanmelden/online brengen van de thermostaat ATAG ONE Zone; het scherm geeft een zwart beeld en de centrale knop een snel knipperend blauw licht.
1. Verwijder de thermostaat van de muurplaat
2. Verwijder de batterij - mits de thermostaat hierover beschikt - aan de achterkant van de One Zone. De batterij is eenvoudig herkenbaar en het verwijderen ervan spreekt voor zich. Dit voorkomt dat deze zich geheel ontlaadt.
3. Zorg ervoor dat de laatste update van de ATAG App is geïnstalleerd op je telefoon.
4. Controleer of je beschikt over de laatste software versie van je telefoon. Het kan voorkomen dat bij automatische updates deze nog niet is geïnstalleerd. Tijdens het installeren van de nieuwste software versie is het raadzaam deze aan de oplader te leggen.
Probeer vervolgens aan het eind van de dag of de volgende dag de thermostaat en eventueel de batterij weer te plaatsen. Normaal gesproken zal deze weer online komen.
Mocht dit niet direct lukken dan kun je een mail sturen naar serviceaanvraag@atagverwarming.com met vermelding van je naam, je bezoekadres en telefoonnummer. Dan lossen we het samen op.