Wat te doen bij een storing?

Kwaliteit staat bij ATAG hoog in het vaandel. Mocht er zich toch een storing voordoen dan is dat heel vervelend en wil je dat dit zo gauw mogelijk opgelost is.

Je installateur is je eerste aanspreekpunt bij een storing. Ben je nog niet eerder in contact geweest met een installateur en zoek je er één? Zoek de dichtstbijzijnde ATAG SelectDealer in jouw regio.
 

Zoek een ATAG Dealer Veel gestelde vragen

De rol van ATAG

Als fabrikant spelen wij alleen een rol wanneer de installateur het probleem niet kan oplossen; hij neemt dan contact op met ons en wij zorgen ervoor dat de storing zo snel mogelijk verholpen wordt.

Daarom nemen wij als fabrikant geen rechtstreekse storingsmeldingen van consumenten aan. Niet omdat we de ‘storing willen afschuiven’, maar alleen omdat de installateur de situatie ter plaatse heeft beoordeeld. 

De rol van de installateur

In de meeste gevallen kan de installateur het probleem verhelpen, omdat hij de installatie heeft geïnstalleerd en exact op de hoogte is van de ATAG verwarmingssystemen. Daarom is hij de aangewezen persoon om contact mee op te nemen. 

Zoek een ATAG Dealer Veelgestelde vragen